-
İçerik sayısı
17 -
Katılım
-
Son ziyaret
Topluluk Puanı
3 NötrCrawLinq Hakkında
-
Derece
Yeni Oyuncu
- Doğum Günü 28 Temmuz
Oyun Bilgileri
-
Steam ID
76561198343557518
-
League Of Legends ID
Raontî
Güncel Profil Ziyaretleri
4.006 profil görüntüleme
-
Şampiyonlar Urgot Dehşet Makinesi, Urgot 7.15 Yaması'nın yayınlanmasıyla birlikte güncellenecek! Daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki bağlantılara göz atın: Karşınızda Urgot Şampiyon Önizleme Şampiyon Yaşam Öyküsü Şampiyon Tanıtımı Güncellenen klasik kostümü ve kostüm yükleme görsellerinin yüksek çözünürlüklü hallerini indirmek için Karşınızda Dehşet Makinesi, Urgot sayfasındaki "Ekstralar" bölümüne uğramanızı öneriyoruz! Akali Pasifinin yetenek gücü oranı arttı, W'nun bekleme süresi azaldı. Akali halihazırda pataklaması gereken şampiyonları gayet güzel pataklayabiliyor. Buradaki sorun tam anlamıyla kendini bulduğu zamanlarda bile gerçek bir kartopu etkisi yakalayamaması. Pasif - İkiz Disiplin ORAN0,65 yetenek gücü ⇒ 0,75 yetenek gücü W - Alacakaranlık Perdesi BEKLEME SÜRESİ20 saniye ⇒ 18 saniye Azir Askerlerin oyunun ileriki aşamalarındaki hasarı arttı. Azir'i şu anki birçok orta koridor seçimine (özellikle de onu koridorda darmadağın etmeyenlere) karşı kullanabileceğiniz bir oyun sonu taşıyıcısına dönüştürüyoruz. W - İleri! ASKER HASARI1-18. seviyelerde 50-170 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-195 Cho'Gath E taban hasarı ve yüzdelik can hasarı azaldı. Bir önceki yamada E - Cani Dikenler yeteneğine getirdiğimiz değişikliklerin ardından Cho'nun hasarı biraz fazla yükseldi. Yavaşlatma etkisi Cho'Gath'ın hasarının geri kalanını isabet ettirmesini kolaylaştırdığından, dikenlerin kendi başlarına bu kadar fazla hasar vermelerine gerek yok. E - Cani Dikenler HASAR20/35/50/65/80 ⇒ 20/30/40/50/60 ORANHedefin azami can değerinin %4'ü ⇒ Hedefin azami can değerinin %3'ü Dr. Mundo E'si artık Dr. Mundo büyü hasarı aldıkça büyü direncini arttırıyor. Dr. Mundo her zaman oyunun sonlarında birden fazla büyü hasarı veren şampiyonlara karşı ön saflarda başarılı olabilen bir şampiyon oldu. Anlık hasar veren büyücüler tıpkı diğer tanklar gibi Mundo'yu da bir anda havaya uçuramıyor. Ancak diğer tanklar ilk saldırının ardından yara bere içinde kalırken, Mundo iyileştirme etkileri sayesinde canını yeniden doldurabiliyor. Ona sürekli büyü hasarıyla başa çıkmasını sağlayacak araçlar vererek büyücülere karşı seçilen tank kimliğini daha da ön plana çıkarıyoruz. E - Acısever YENİACI YOK MUNDOBüyü hasarı almak ya da can bedeli ödemek Dr. Mundo'nun büyü direncini %2 arttırır (bu etki 3/6/9/12/15 yük kazanabilir) Ekko E'nin ilk seviyelerdeki bekleme süresi azaldı. Ekko yetenekleri bekleme süresinde değilken büyücülerle iyi şekilde başa çıkabiliyor ve bu yüzden biz de savaşa daha sık girmek için kullanabileceği araçları sağlıyoruz. E - Zaman Sıçraması BEKLEME SÜRESİ11/10/9/8/7 saniye ⇒ 9/8,5/8/7,5/7 saniye Elise Taban saldırı gücü azaldı. Hareketliliği ve koridordaki baskısına göre Elise'in orman temizleme hızı biraz fazla yüksek. Ayrıca görünüşe göre menzilli normal saldırılar ormancılarda biraz fazla güçlü ve onlara kırmızı güçlendirmeyi kolayca uygulama şansı sunuyor. Elise'in saldırılarının gücünü biraz aşağı çekerek bir taşla iki kuş vuruyoruz. Taban nitelikler TABAN SALDIRI GÜCÜ50,5 ⇒ 47 Ezreal Q'nun bekleme süresi ilk seviyelerde azaldı. İlk birkaç seviye boyunca daha fazla takas fırsatı bulabilmesi için Ezreal'ın gücünü birazcık arttırıyoruz. Bu değişiklik, özellikle de ilk olarak Tanrıça'nın Gözyaşı'nı alan Ezreal oyuncularının büyüme oranlarına yarayacak. Q - Gizemli Atış BEKLEME SÜRESİ6,5/6/5,5/5/4,5 saniye ⇒ 5,5/5,25/5/4,75/4,5 saniye Gangplank Pasifinin hasarı arttı. Gangplank'in oyunun başlarındaki zayıflığı şu anda biraz fazla bariz ve Okyanus Şeytanı sık sık rakibinin gerisine düşebiliyor. Kılıcını oyunun başlarındaki çatışmalar için biraz yağlıyoruz, böylece takas yaparken fıçılarının yerine kılıcını kullanabilecek. Bu değişiklik ona cebini doldurmada ve oyunun son aşamalarına geçişte yardımcı olacak. Pasif - Ateşle İmtihan HASAR1-18. seviyelerde 30-200 ⇒ 1-18. seviyelerde 45-215 Gragas Taban saldırı hızı azaldı. R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı. Tıpkı Elise gibi Gragas da sahip olduğu tüm diğer araçlar hesaba katıldığında ormanı biraz fazla hızlı temizliyor. Ayrıca ultisinin zamanlaması artık daha anlaşılır olduğundan bekleme süresini biraz yukarı çekmekte sakınca görmüyoruz. Taban nitelikler TABAN SALDIRI HIZI0,651 ⇒ 0,625 R - Patlayan Fıçı BEKLEME SÜRESİ100/90/80 saniye ⇒ 120/100/80 saniye Irelia Ultisinin bekleme süresi ilk seviyelerde azaldı. Üst koridor metasının yeniden dövüşçülere kaymaya devam ettiği şu günler, Irelia'nın bir kez daha kendini göstermesi için harika bir zaman. Günümüzün üst koridor canavarlarıyla baş edebilmesi için Irelia'nın Hayalet Bıçaklar yeteneğini oyunun başlarında daha sık kullanabilmesini ve böylece daha etkili şekilde takas yapabilmesini sağlıyoruz. R - Hayalet Bıçaklar BEKLEME SÜRESİ110/85/60 saniye ⇒ 100/80/60 saniye Jinx W'nun bekleme süresi azaldı. Jinx'in temel hasar döngüsü (akşama kadar normal saldırı) halihazırda makul olsa da, yetenek setindeki bazı diğer araçları biraz parlatmak istiyoruz. Cızzt! yeteneğini hem uzun menzilli dürtme olarak hem de takım savaşlarının ortasında rakiplerini yavaşlatmak için daha sık kullanabilmesini sağlıyoruz. Q - Değiştir! GİDERİLEN HATARunaan'ın Kasırgası'nın okları artık Kılçık'ın ilave saldırı gücünü doğru şekilde birincil hedefe hasar olarak uyguluyor W - Cızzt! BEKLEME SÜRESİ10/9/8/7/6 saniye ⇒ 8/7/6/5/4 saniye Kayn Ultisinin ilave saldırı gücü oranı arttı. Gece Kılıcı artık Kayn'in yetenekleriyle doğru şekilde etkileşime giriyor. Kayn tam bir yamadır Vadi'de ve darkin biçiminin aşağı yukarı istediğimiz noktada olduğunu söyleyebiliriz. Ancak Gölge Suikastçı ona ayak uydurmakta zorlanıyor. Özellikle de anlık hasarını sonuna kadar kullandığında rakibinden ilerideyken bile istikrarlı şekilde skor alamıyor ve biz de bu yüzden oranlarını arttırıyoruz. R - Davetsiz Misafir ORAN1,1 ilave saldırı gücü ⇒ 1,5 ilave saldırı gücü (Darkin biçiminin oranı rakibin azami canı üzerinden hesaplandığı için bu değişiklikten etkilenmedi) Giderilen Hatalar Kayn R - Davetsiz Misafir yeteneğini kullanarak rakiplerinden saklandığında, Draktharr'ın Gece Kılıcı'nın Görünmez Avcı pasifinin tetiklenmemesi hatası giderildi Gölge Suikastçı'nın pasifinin zamanla hasar veren etkileri (örn. Ölümateşi Dokunuşu) ya da tetiklenme etkilerini (örn. Draktharr'ın Gece Kılıcı) güçlendirmemesi hatası giderildi Gölge Suikastçı'nın pasifinin, ortada güçlendirebileceği hasar olmamasına rağmen Fiora'nın W - Karşı Hamle, Pantheon'un W - Kalkan Koruması ve Shen'in W - Ruh Sığınağı yeteneklerine karşı tetiklenmesi hatası giderildi Kled'in Q - Ayı Oltası yeteneğinin Kayn'in R - Davetsiz Misafir yeteneğini istenenden erken bitirmesi hatası giderildi Kayn'in verdiği bütün hasarın bir kalkan tarafından durdurulmasına rağmen R - Davetsiz Misafir yeteneğini kullanabilmesine olanak sağlayan hata giderildi Lissandra Seviye başına mana ve taban saldırı gücü arttı. Lissandra'nın manası, yeteneklerinin yüksek mana bedelleri ve Keskin Buz'un düşük bekleme süresi nedeniyle oyunun sonlarına doğru girdiği savaşlarda istediğimizden çok daha hızlı şekilde bitiyor. Bu değişiklikler ona oyunun sonlarında manasını tamamen tüketmeden önce birkaç yetenek daha kullanma şansı tanıyacak ve normal saldırılarıyla daha etkili son vuruş ve taciz yapabilmesinin yolunu açacak. Taban nitelikler TABAN SALDIRI GÜCÜ50,536 ⇒ 53 SEVİYE BAŞINA MANA50 ⇒ 60 Lux Q'nun bekleme süresi ilk seviyelerde azaldı, W'nun ilerlerken bir takım arkadaşına isabet etmesi halinde kalkan değeri hem tüm takım arkadaşları hem de Lux için iki katına çıkıyor. Lux'a kendini baskınlara ve saldırılara çok uzun süreliğine açık hale getirmeden Işık Bağı yeteneğini kullanma şansı veriyoruz. Ayrıca Işık Leydisi'nin destek becerileri de istediğimiz seviyenin aşağısında olduğundan, iyi ayarlanmış Prizmatik Bariyerlerin gücünü de biraz arttırıyoruz. Q - Işık Bağı BEKLEME SÜRESİ15/14/13/12/11 saniye ⇒ 13/12,5/12/11,5/11 saniye W - Prizmatik Bariyer YENİBİR KALKAN DAHAPrizmatik Bariyer'in, ilerlerken bir takım arkadaşı şampiyona isabet etmesi halinde, geri döndüğü esnada sağladığı kalkan değeri ikiye katlanır Nami Q'nun bekleme süresi azaldı. Nami'nin çoklu kabarcık hayalini gerçekleştirmesini biraz daha mümkün kılmak adına Suya Hapis yeteneğinin bekleme süresini aşağı çekiyoruz. Q - Suya Hapis BEKLEME SÜRESİ14/13/12/11/10 saniye ⇒ 12/11/10/9/8 saniye Nasus E'nin zırh eksiltme etkisi artık sabit bir değer yerine toplam zırh miktarının yüzdeleri olarak çalışıyor. Q'nun bekleme süresi R sırasında yarıya iniyor. Nasus'un koridor safhasını doğru oynaması ve yüklerini doldurması halinde oyunun sonlarında etrafın altını üstüne getiren yegâne şampiyon olması gerekiyor. Ancak genelde ön saflardaki yüksek zırh değerlerine sahip şampiyonlara saldırmak zorunda kaldığından beklenen etkisini büyük ölçüde kaybediyor. Ona iyi şekilde vur kaç yapan rakiplere ulaşmakta zorlanması Nasus'un bilindik zayıf yönlerinden biri olsa da dayanıklı rakipleri hedef aldığında da gücünü hissettirebilmeli. E - Ruh Ateşi ZIRH EKSİLTME15/20/25/30/35 sabit zırh eksiltme ⇒ Yüzde15/20/25/30/35 zırh eksiltme R - Kumların Hiddeti YENİHIZLI KUMLARNasus güçlenmiş haldeyken Sömürü Darbesi yeteneğinin bekleme süresi %50 azalır Nautilus Q'nun oyunun başlarındaki hasarı arttı, ultisinin bekleme süresi ilk iki yetenek seviyesi için azaldı. Bu değişiklikler Nautilus'un takım savaşlarında yüksek öncelikli hedefleri kilitleme ve yanlış yerde duran taşıyıcıları derinliklere çekme becerilerini arttıracak. Q - Demir At TABAN HASAR60/105/150/195/240 ⇒ 80/120/160/200/240 R - Derin Darbe BEKLEME SÜRESİ140/110/80 saniye ⇒ 120/100/80 saniye Shyvana E artık toplam saldırı gücüne göre artıyor. Taban zırh değeri arttı. Shyvana ekmeğini ormandan çıkaran bir şampiyona göre oyunun başlarında ormanda biraz fazla zorlanıyor ve hasar oranları rakibinden öndeyken bile yeterli değil. Taban nitelikler TABAN ZIRH27,6 ⇒ 29 E - Alevli Nefes YENİATIŞ ORANI0,3 toplam saldırı gücü YENİKAVRUK TOPRAK ORANITetiklenme başına 0,1 toplam saldırı gücü EJDERHA BİÇİMİ TABAN İSABET HASARI1-18. seviyelerde 100-200 ⇒ 1-18. seviyelerde 100-160 Singed Q'nun parçacık efektleri, özellikle de renk körü oyuncular için daha anlaşılır. R artık nitelikleri daha hızlı sağlıyor. Singed güncellemesinin ardından yepyeni yeteneklere kavuştu ve bu da yepyeni kullanılabilirlik sorunları ve hatalar anlamına geliyor! Şimdiye kadar karşımıza çıkan bütün hataları giderdik. Ayrıca son yama sırasında birkaç denge değişikliği yaptık. Bu değişiklikleri kaçırdıysanız sizi şöyle alalım. Q - Zehirli İz YENİBELİRGİNLİKZehirli İz'in opaklığı Renk Körü Modu ve bazı kostümleri için yeniden ayarlandı. Riot Singed'in Zehirli İz görselleri artık Renk Körü Modu seçildiğinde doğru şekilde renk değiştiriyor. R - Delilik İksiri YENİFONDİPSinged artık niteliklerini 0,25 saniyelik bir duraksamanın ardından değil, olması gerektiği gibi hemen kazanıyor. Sivir Q'nun hasarı arttı. Sivir'e oyunun başlarında biraz yardım etme amacıyla Bıçaklı Bumerang yeteneğinin hasarını arttırıyoruz. Q - Bıçaklı Bumerang TABAN HASAR25/45/65/85/105 ⇒ 55/75/95/115/135 Twisted Fate Hareket hızı arttı. Twisted Fate beklenmedik anlarda elinde altın bir kartla koridorda belirdiğinde gerçekten etkili oluyor. Buradaki sorunsa böyle fırsatları her seferinde değerlendirmesine yetecek hareket hızına sahip olmaması. Taban nitelikler HAREKET HIZI330 ⇒ 335 Xerath W'nun yavaşlatma etkisi arttı, R'nin ileriki seviyelerdeki taban hasarı arttı. Xerath hem kendi hasar kombosunu gerçekleştirirken hem de takım arkadaşlarına baskın fırsatları oluştururken daha iyi oyun kurabilmeli. Ayrıca hasarı da oyun ilerledikçe etkisini kaybediyor; bu yüzden oyunun ilerleyen safhalarında ona yardım etmek için hasarını biraz yukarı çekiyoruz. W - Yıkım Bölgesi YAVAŞLATMA%10 ⇒ %25 (Merkezdeki yavaşlatma %60/65/70/75/80 olarak kaldı) R - Sihir Ayini TABAN HASAR200/230/260 ⇒ 200/240/280 (hatırlatma: Xerath seviye başına daha fazla yük kazanıyor) Zac Q'nun bedeli ve bekleme süresi arttı. W'nun taban hasarı azaldı. Güncellendiği günden itibaren oyuna yamadan çok Zac değişikliği getirdik. Artık bu peltemsi arkadaş hakkında ciddi bir konuşma yapmanın vakti geldi. Tankları güncellerken yapmak istediğimiz şey hasarlarını aşağı çekip onlara rakiplerinin planlarını bozmak için kullanabilecekleri daha fazla araç vermekti. Bunun Zac'e yansımasıysa iki yeni mekanik şeklinde olmuştu: Güç toplama gerektiren bir ulti ve iki rakip hedefi sarmaş dolaş eden bir yetenek. Bu yeteneklere getirilen kısıtlamalara rağmen Zac onları gayet başarılı şekilde kullanabiliyordu. Aslında Zac'in oyuna getirdiği yeni kitle kontrolü becerisinden memnunduk ama hasarının biraz düşmesi gerekiyordu. Ardından biraz daha. Sonra biraz daha. Sonunda Zac'i bu kadar uçuk yapan şeyin istikrarlı hasarı ve kendini iyileştirme etkileri sayesinde uzun süre oyunda kalabilmesi olduğunu gördük. Tıpkı Gragas ve Elise gibi Zac de aşırı yüksek orman temizleme hızlarına sahip olmasının yanında harika baskın becerilerine ve muazzam kitle kontrolüne sahip. Ayrıca Q'sunun iki pelte oluşturması kendini iyileştirme becerisini gereğinden fazla arttırdığından, yeteneğin bedelini iki katına çıkararak bunu çözmeye çalışıyoruz. Zac bu değişikliklerin ardından ormanı temizlerken hatırı sayılır miktarda hasar alacak ve zaman harcayacak, baskınlar sırasında daha fazla riske girecek ve başarısız olduğunda daha büyük bedeller ödeyecek. Q - Esnek Saldırı BEDELMevcut can değerinin %4'ü ⇒ Mevcut can değerinin %8'i BEKLEME SÜRESİ12/11/10/9/8 saniye ⇒ 13/12/11/10/9 saniye W - Maddenin Kararsız Hali HASAR30/45/60/75/90 ⇒ 15/30/45/60/75 Ziggs W'nun bekleme süresi azaldı. Yüksek bekleme süresi nedeniyle Patlayıcı Lokumu genelde bir yakalama aracı yerine kaçış aracı olarak kullanılıyor. Her iki durumun da geçerli ve ilgi çekici olduğunu düşündüğümüzden Ziggs'e bu yeteneği ofansif olarak kullanabilmesi için daha fazla fırsat veriyoruz. W - Patlayıcı Lokumu BEKLEME SÜRESİ26/24/22/20/18 saniye ⇒ 24/21/18/15/12 saniye
- 2 yanıt
-
- league of legends
- yama notları
-
(ve 4 daha)
Etiketli
-
Merhaba hoşgeldin Emre Abi
- 14 yanıt
-
1
-
Hoşgeldiniz forumumuza iyi vakit geçirmeniz dileğiyle
-
Bariyer: Şampiyonunuzu iki saniyeliğine 95 ve üzeri hasardan korur. (Seviye 1) Durugörü: Takımın haritanın bir kısmını beş saniyeliğine görmesini sağlar (Seviye 10) Berrak Zihin: Mananın %40’ını yeniler. (Seviye 6) Arındır: Şampiyonunuzu etkileyen tüm engelleme ve sihirdar büyülerinin kötü etkilerini ortadan kaldırır ve gelen engelleme etkilerinin süresini 3 saniyeliğine %65 azaltır. (Seviye 2) Bitkinlik: Rakip şampiyonu bitkin düşürerek 2,5 saniyeliğine hareket hızı ile saldırı hızını %30; zırh ve büyü direncini de 10 azaltır ve bu süre boyunca hedefin verdiği hasarı %40 azaltır. (Seviye 12) Sıçra: Şampiyonunuzun fare imlecinin olduğu tarafa doğru kısa bir mesafede ışınlanmasını sağlar. (Seviye 10) Hayalet: Şampiyonunuz 10 saniye boyunca tüm birimlerin içinden geçebilir ve hareket hızı %27 artar. (Seviye 1) Şifa: Şampiyonunuzun can değerini 75 ve üzeri bir miktarda yeniler. (Seviye 1) Tutuştur: Rakip şampiyona 50 ve üzeri bir değerde gerçek hasar verir. Tutuştur aynı zamanda iyileştirme etkisini %50 oranında azaltır. (Seviye 7) Çarp: Rakip minyona veya canavara seviyenize bağlı olarak 460 ve gerçek hasar verir. (Seviye 10) (Yalnızca “Sihirdar Vadisi”, “Uğursuz Koruluk”, “Kristal Kayalık” haritalarında) Işınlan: Tıklandıktan 3,5 saniye sonra şampiyonu dost bir kuleye, minyona veya toteme ışınlar. (Yalnızca “Sihirdar Vadisi”, “Uğursuz Koruluk” haritalarında) Garnizon: Bu büyüyü kendi kulenize yaparsanız 8 saniye boyunca kule büyük ölçüde yenilenme gösterir. Büyüyü rakip takımın kulesine uygularsanız da 8 saniye boyunca o kule size ve takım arkadaşlarınıza %80 daha az hasar verir. (Yalnızca “Kristal Kayalık” haritasında)
-
Savaş alanlarının iki başlıca oyun modu vardır: Klasik ve Dominion. Klasik oyun modunda kendi merkezini korurken, rakibinkini yok etmeye çalışırsın. Dominion'da ise, haritadaki hedef noktalarını ele geçirerek rakibin merkezine hasar verirsin. Klasik Sihirdar Vadisi Başlıca League of Legends haritası olan Sihirdar Vadisi, hala çoğu oyuncunun bir numaralı tercihidir. Sihirdar Vadisi'nde beşer şampiyondan oluşan iki takım; üç koridorda ve çeşitli güçlendirmelerle tarafsız oyun hedeflerinin bulunduğu geniş bir ormanda karşılaşır. Bu alanın karakteristik özellikleri koridorda geçen uzun süre ve büyük çaplı takım çatışmalarıdır. Uğursuz Koruluk League of Legends'a eklenen ikinci harita olan Uğursuz Koruluk'ta, üçer şampiyondan oluşan iki takım, iki koridorda mücadele eder. Şampiyonlar Sihirdar Vadisi'nden daha çok altınla başlar, böylece oyun hızlı ilerler ve sık sık takım çatışması çıkar. Koridorların arasında, haritanın ortasında kalan tek bir orman alanı vardır. Bu alandaki ele geçirilebilen sunaklar, tarafsız hedefleri ele geçirmek için mücadele etmeyi ve sık sık baskın yapmayı teşvik eder. Sonsuz Uçurum Oyuncularımızın kendi buluşu olan ve çok sevilen "Hepsi Rastgele Herkes Ortada" ("All Random All Mid" - ARAM) oyunundan ilham alan Sonsuz Uçurum'da, beş şampiyondan oluşan iki takım tek bir koridor üstünde karşılaşır. Sihirdar platformu şampiyonları iyileştirmez ve sadece şampiyonun öldükten sonra alışveriş yapabilirsin. Bu şekilde takım çatışmalarına odaklanan, saldırgan, heyecanlı bir oyun ortaya çıkar.
-
Arkadaşlarınla özel oyun oyna Gücünü yapay zekaya karşı sınadıktan sonra, gerçek insanlarla oynamak isteyeceksin. Arkadaş listendeki sihirdarlara karşı özel oyunlar oynayarak, gerçek rakiplerle karşılaşmanın nasıl bir şey olduğunu çok strese girmeden görebilirsin. Özel bir oyun başlat PvP.net istemcisinin üst kısmında ortada bulunan Oyna düğmesine tıkla. Soldaki seçeneklerden istediğin özel oyun türünü seç. Oluştur'a tıkla. Sihirdar Vadisi'ni seçip oyununa bir isim ver. Arkadaş listende lobiyi doldurmaya yetecek kadar oyuncu varsa, şifre koyup oyunu kapatabilirsin. Oyunu doldurmak istersen bot ekleyebilir ya da tanımadığın sihirdarların da gelmesi için açık bırakabilirsin. İşin bittiğinde, arkadaşlarını davet etmeye başlamak için Oyunu Oluştur'a tıkla. Arkadaşlarınla Özel oyun oynamak, gerilimin az olduğu bir ortamda diğer oyuncularla mücadele etmeye başlamak için harika bir yoldur. Sadece arkadaşın olan oyuncuların girmesini sağlamak istiyorsan, açtığın özel oyunları şifreyle koruma altına alabilirsin Bir oyunu doldurmak için daha fazla oyuncu gerekiyorsa, iki tarafa da bot ekleyebilirsin
-
Eğitim Oyunu Oyna Gerçek bir rakibe karşı çıkmaya karar vermeden önce, Eğitim Oyunu'nu ve Savaş Eğitimi'ni oynayarak oyunu daja iyi tanımaya çalış. Bunların ikisi de hareket etmek gibi temel işlerden pusu kurmak ve orman güçlendirmelerini almak gibi ileri düzey konulara kadar en gerekli League of Legends bilgilerini verir. Bu eğitimleri tamamlayarak insan rakiplerin karşısına çıkmaya hazır olursun. Yapay Zekâya Karşı Oyna Eğitim maçlarını tamamladıktan sonra, diğer sihirdarlarla güç birliği edip 5 kişilik bir takım halinde bilgisayarın yönettiği botlara karşı savaşabilirsin. Eğitim oyunlarında verilen görevlerle ve önerilen stratejilerle yönlendirilirken, bu oyunda rakip şampiyonlarla nasıl karşılaşacağınızı, haritadaki önemli noktaları nasıl alacağınızı ve koridorları nasıl ilerletip maçı alacağınızı takım arkadaşlarınla birlikte kararlaştırman gerekir. Neden Yapay Zekâya Karşı? Yapay Zekaya Karşı modu, yeni bir şampiyon öğrenmek veya takımınla yeni bir strateji denemek için idealdir. Eğitim oyunlarının aksine, yapay zekaya karşı oynadığında diğer sihirdarlarla etkileşime geçersin ve oyun yapay zekanın zorluğunu becerilerine göre ayarlar. İster ilk ister yüzüncü oyununu oynuyor ol, diğer sihirdarlarla kaynaşmak için ideal bir yerdir. Yapay Zekâya Karşı Oyun Başlatmak PvP.net istemcisinin üst kısmında, ortada bulunan Oyna düğmesine tıkla. Geldiğin ekranda sol taraftaki listeden Yapay Zekaya Karşı seçeneğini seç. Sihirdar Vadisi haritasını ve istediğin zorluk seviyesini seç. Daha sonra ister arkadaşlarını davet ederek bir takım kur, istersen eşleştirmeyle otomatik olarak bir takıma gir. Botların ötesine geçmek Başlangıç, Orta Derece ve Daha Fazlası League of Legends'da neredeyse her şampiyonun bir botu olmasına rağmen, yapay zekaya karşı oynamak gerçek insanlarla karşı oynamakla kıyaslanamaz bile. O meşhur Annie Bot bile stratejilerine gerçek bir insanın olabileceği gibi adapte olamaz. Sonraki bölümlerde, nasıl çevrim içi arkadaşlar edinip insan rakiplere karşı oynayabileceğin anlatılıyor. İster takımla, ister tek başına kuyruğa giriyor ol, eşleştirme sistemimiz seni, denk yetenek seviyesindeki sihirdarlarla eşleştimek üzere tasarlanmıştır. Yeteneklerin arttıkça, rakiplerinin yetenekleri de artar. 30. seviyeye geldiğinde, istersen Dereceli oyunlara girebilirsin.
-
Şampiyonunu kontrol etmek Şampiyonları yönetmek için, gerçek zamanlı strateji oyunlarındakilere benzeyen bir kontrol şeması kullanılır. Şampiyonunu yürütmek için, gitmesini istediğin yere sağ tıkla Bir rakibe saldırmak için, rakibine sağ tıkla Büyü yapmak için büyünün simgesine sol tıkladıktan ya da klavyedeki tuşuna (Q, W, E ya da R) bastıktan sonra hedefine sol tıkla Kontrolleri Seçenekler menüsünden değiştirebilirsin. Koridorlar Üssünü rakibinkine bağlayan üç tane yol vardır. Bunlara koridor denir. Karşı takımla bu yollarda karşılaşırsın. Oyunu kazanmak için, oynadığın koridorda ilerleyip karşı takımı geriletek rakip üssüne girmeli ve merkezini yok etmelisin. Minyonlar Minyonlar yapay zeka tarafından yönetilen, merkezde oluşup her koridordan rakibin üssüne doğru yola çıkan, bu sırada rastladıkları rakiplere saldıran askerlerdir. Bir minyonu öldüren vuruşu yaparsan, altın kazanırsın. Minyonlar birbirleriyle savaşmayı yeğler, ama şampiyonun koridorda tek başınaysa ona saldırırlar. Ayrıca yakınlarındayken onların takımından bir şampiyona saldırırsan, hedef değiştirip sana dönerler. Özellikle oyunun başlarında, kalabalık bir minyon dalgasının gücünü küçümseme! Kuleler Kuleler her koridorda bulunan, eşit aralıklarla ateş eden ve kendilerine yaklaşan rakipleri ölümcül enerji toplarıyla vurarak cezalandıran savunma yapılarıdır. Minyonlar gibi onlar da sana değil diğer hedeflere saldırmayı tercih eder, ancak menzili içinde onun takımından bir şampiyona saldırırsan veya menzilindeki son hedef sen isen, sana saldırır. Kule altında şampiyonlara saldırmaktan sakın. İnhibitörler Haritanın iki tarafında da, her koridorun üsle birleştiği noktada inhibitör adlı bir yapı bulunur. İnhibitörü yok etmek, senin üssünden her yeni minyon dalgasıyla beraber güçlü bir süper minyon çıkmasını sağlar. Süper minyonlar çok dayanıklıdır ve rakibin merkezine yaptığın saldırının ön saflarında durmak için çok faydalıdırlar. İnhibitörler yıkıldıktan sonra beş dakika içinde yeniden devreye girer. Bu süreyi yararına kullanarak oyunu ilerletmeye bak. Rakibin üç inhibitörünü de yok edersen, tüm koridorlarda her yeni minyon dalgasına iki yeni süper minyon eklenir. Merkez Her üssün ortasında bir merkez bulunur. İki kule tarafından korunan merkez, belirli aralıklarla her koridora yollanan minyon dalgalarını üreten yapıdır. Bir takım karşı takımın merkezini yok ettiğinde, oyun biter ve takım zafere ulaşır. Eşyalar League of Legends'da şampiyonun rakibin birimlerini öldürüp yapılarını yıktıkça altın kazanır. Bir minyonu öldüren vuruşu yapmak, bir şampiyonun katledilmesine yardımcı almak ve bazı rünlerle eşyaları kullanmak gibi ek gelir elde etme yolları vardır. Kazandığın altınla, başlangıç platformunun yanındaki dükkandan eşyalar alabilirsin. Dükkanın kendisine ya da ekranda toplam altın sayının yanındaki düğmeye tıklaman yeterli.. Eşyalar satın alınır alınmaz bonus vermeye başlar, takmaya gerek yoktur. Farklı şampiyonlara ve farklı oynanış tarzlarına farklı eşyalar gerekir. Alacaklarını, stratejin belirleyecektir. En güçlü eşyalar daha ufak eşyaların bir araya gelmesiyle oluşur. Bu ufak eşyaları almaktan çekinme. İksirleri, totemleri ve etkinleştirilebilir gücü olan eşyaların bu güçlerini kullanabilmek için üstlerine tıklayabilir ya da klavyende 1-6 arası tuşlara basabilirsin. Orman Koridorların arasında, tarafsız canavarlarla dolu bir alan olan orman bulunur. Bu canavarlar rakibin üssüne saldırmaz, ancak onları yenerek ek altın ve özel geçici güçlendirmeler elde edebilirsin. Oyunculardan biri "ormancı" rolünü üstlenerek, bu canavarları başlıca gelir kaynağı haline getirebilir. Ormancılar genellikle koridorlar arasında gezinerek, ihtiyacı olan koridora yardıma gider.
-
Aleyküm selam hoşgeldin deniz. Teşekkür ederiz iyi dileklerin için (*-* )
-
Counter Strike Global Offensive oyununu bu kadar ilgi çekici yapan da, oldukça başarılı kurgulanmış rütbe sistemidir. CS:GO oyununda oyuncuların yeteneklerine göre guruplandığı 18 rütbe vardır. En düşük rütbe Silver 1, en yüksek rütbe Global Elite rütbesidir. Oyuncuların çoğunluğu Silver 3 ve Nova 2 seviyesi arasına sıkışıp kalır. Nova seviyesi rütbelerden daha da yükselmek, uzun süren bir çalışmanın sonucunda ancak olabilir. En basitinden, rehberimizde verdiğimiz tüm taktikleri yalayıp yutmuş olmanız ya da gerçekten içinizde bir savaşçı olması gerekir(saygılar). Peki CS:GO rütbeler olayı iyi güzel de nasıl rütbe atlanır? CS:GO oyununda rütbe sahibi olabilmek için, rekabetçi modda oynamanız gerekmektedir. Bu oyunlar diğer maçlardan daha uzun sürerler, insanlar daha ciddiye alırlar. Bu yüzden oynayacak pek zamanınız yoksa, hem kendiniz hem takım arkadaşlarınız için oyunu zehir etmeyin deriz. Rütbe atlamanız için, rekabetçi moddaki maçları kazanmanız gerek. Kaç maç kazanacağınız ise belli değildir, sizin takımınız ile rakip takımın rütbeleri arasındaki farka göre her maçtan göremediğimiz bir puan kazanırsınız. Örneğin, oyuna sizden çok daha iyi oynayan bir arkadaşınızla girdiyseniz sistem takım ortalamalarını dengelemek için karşı takıma sizden daha iyi oynayan oyuncuları yerleştirmek isteyecektir. Eğer bunu yapamazsa, görünmez rütbe değeriniz az bir miktar artar. Bu yüzden, CS:GO rütbenizi arttırmak için kaç maç kazanmanız gerektiği kesin değildir. Bazen 2-3 maçta rütbe atlayabilirken, bazen 7-8 maç oynamanız gerekebilir. Eğer rekabetçi modda oyun kaybederseniz, görünmez rütbe değeriniz azalır. Ancak yine takımların rütbe değeri ortalamasına göre az ya da çok değer kaybedebilirsiniz. Beraberliklerde ise, takım ortalaması yüksek olanlar puan kaybederken daha az rütbe ortalamalı takım puan kazanacaktır.
-
Bir FPS oyununda, hatta türün öncülerinden Counter Strike oyununda en önemli seçimlerden biri de silah seçimidir. İsterseniz en pahalı silah skinlerine sahip olup kendinize güvenin, silah türlerini iyi bilmezseniz iyi bir oyuncuya karşı sapanla saldırıyormuşsunuz gibi olur. Silah seçimi ve doğru nişan almak CS:GO ustası olmak için çok önemlidir. Bu rehberde her silahı detaylı bir şekilde anlatmak yerine silah çeşitlerini anlatacağız. Tabancalar: Deagle 1.23.13 güncellemesine kadar en iyi tabanca olarak sayılıyordu, ama güçsüzleştirmelerden sonra P250 onun yerini almış gibi gözüküyor. P250 ile rakibninize az sekme ile çok hızlı sayıda ateş edebileceksiniz. Bu silahı kullanırken Quake oynuyor gibi hareket etmelisiniz. Kurşunlar Deagle kadar etkili değil, ama hızı ve hedefi daha iyi vurma özelliğiyle Deagle’dan daha fazla hasar verecektir. Pompalılar: Eco turlarında, yani takımınızın para biriktirdiği turlarda, pompalı almak isteyebilirsiniz. Pompalı tüfek, birini öldürdüğünüzde size daha çok para kazandıracağı için bu tür turlarda çok işe yarayabilir. Eğer tabanca turunu kazanırsanız 2. ve 3. turlar için pompalı alıp para biriktirebilirsiniz. İkinci turdan AK alan oyuncular genellikle paralarını boşa harcıyorlardır. P90 alabildiğiniz turlarda paraya acımayın, ve P90 alın. Eğer kimseyi vuramadıysanız veya AWP için para biriktiriyorsanız MP7 almak isteyebilirsiniz. Ayrıca rakip takımda gözünüze kestirdiğiniz bir silah var ise, onu alana kadar pompalı almak da iyi bir taktiktir. Tüfekler ve geri tepme kontrolü: Asıl meseleye geldik. Global Offensive’de eski CS oyunlarına göre geri tepme çok daha az, CS:GO ‘da zamanlama daha önemli gibi gözüküyor. Bu da bazı silahlarda tekli ateş etme yerine birkaç el ateş etmeli turlar kullanmanın daha iyi olması demektir. AK-47 kullanıyorsanız 2-3 el, M4 kullanıyorsanız 3-5 el ateş ederek rakibinize daha çok hasar verebilirsiniz. Püskürtme taktiğini öğrenmek için bu videoyu izleyebilirsiniz. Sniper: İşte geldik tüm Counter Strike oyuncularının istediği, ama gerçekten çok azının oynayabildiği AWP’ye. AWP kullanımı hakkında vereceğimiz taktikleri boş bir harita açıp kendinizi alıştırmanızı tavsiye ederiz. AWP gerçekten çok güçlü bir silah. Ancak alışması zaman alıyor. Neyse ki Techoyun imdadınıza yetişiyor, şimdi vereceğimiz püf noktalar ile siz de iyi bir AWP kullanıcısı olabilirsiniz. Öncelikle, sniper taşıyorsanız koşarken kesinlikle zoom’u kapatın. Hem daha hızlı hareket edeceksiniz, hem de çevrenizi daha iyi göreceksiniz. Hareket etmeniz gerekiyorsa, tabancanıza geçerek ikinci zoomu kapatma derdinden kurtulun. Yukarıda anlattığımız dur – vur taktiği ile siz de AWP ile “Abi bu adamda hile var yaa!” diye karşı takımı isyan ettirebilirsiniz. Sadece sabırlı olun ve bol bol pratik yapın.
- 4 yanıt
-
- silah seçimi
- silah
-
(ve 2 daha)
Etiketli
-
CS:GO oynama taktikleri Counter Strike – Global Offensive’de öğrenmeniz gereken ilk şey nasıl hareket etmenizdir. Doğru hareket etmek, nişan atma kabiliyetinden ve reaksiyon hızınızdan 10 kat daha önemlidir. Bütün silahların hareket cezaları vardır, yani ateş ederken hareket ederseniz kurşununuz başka yere sekecektir. Oyunu kandırıp ateş ederken duruyormuş izlenimi vermeniz gerekiyor. CS:GO aim geliştirme taktikleri Dur – Vur taktiği: Bu taktik, pro CS:GO oyuncularının diğer oyuncuları ezip geçmek için kullandığı bir vuruş taktiğidir. Bazı pro oyuncular, bu taktiği doğal olarak kullandıklarından haberleri bile yok, çünkü oyun stilleri tamamen bu hareket üzerine oturmuş. Bu taktiği basitçe açıklamak gerekirse: gittiğiniz yönün tersi yöne tuşa basarak momenti sıfırlayıp yerinizde sabit durmak diyebiliriz. Örneğin, A tuşuna basıp giderken bir anda D tuşuna da basarsanız karakteriniz en kısa sürede duracaktır. Ama A tuşuna basarken bu taktiği uygulamazsanız, tuşu bıraksanız da karakteriniz A yönüne biraz daha gidecektir. Bu taktiği boş bir sunucuda duvara ateş ederek çalışabilirsiniz. Bu Counter Strike hedef geliştirme taktiği ile emin olun daha çok düşman öldürebileceksiniz. CS:GO Crosshair:Bir diğer CS:GO aim geliştirme taktiği ise, Counter Strike crosshair ayarlarınızı değiştirmektir. CS:GO crosshair ayarlarını değiştirmek için öncelikle Seçenekler menüsünden Oyun Ayarları’na tıklayıp Nişangah seçeneğini Klasik yapın. Daha sonra konsolu açıp şu ayarları girin: cl_crosshairthickness 1.1 cl_crosshaircolor 2 cl_crosshairsize 2.5 cl_crosshairdot 0 cl_crosshairalpha 235 Böylece Counter Strike crosshair küçük, sarı ve noktasız olacak. En iyi Counter Strike oyuncuları da bu ayarları kullanır. CS:GO hareket taktikleri Ölümcül köşeler:Kesinlikle ama kesinlikle köşelerden koşarak çıkmayın. Eğer köşelerden koşarak çıkarsanız, rakibiniz sizi daha önce görecek ve büyük bir ihtimalle sizi öldürecektir. Bir köşeyi kontrol ederken aniden durma taktiğimizi kullanıp yavaşlayın. Koridorlar:Counter Strike Global Offensive haritalarında her koridorun daha korunaklı bölgeleri vardır. Bu koridorları kullanıp sadece 1 yönden açıkta kalarak hayatta kalma şansınızı arttırırsınız. Her zaman tehlikeli köşenin aksi tarafında durursanız ölme şansınız azalacaktır. Bu yöntemi daha iyi anlamak için alttaki videoyu izleyebilirsiniz. Eğilmek yasak:Eğer yeni bir oyuncuysanız eğilme tuşunu oyundan bir süreliğine kaldırmanızı öneriyoruz. Yeni oyuncular genellikle panik anlarında anında eğilip hem doğru dürüst nişan alamıyor, hem de kolay lokma oluyorlar. Bu yüzden CS:GO oynamaya yeni başlamışsanız, söyleyelim: Ölmemek için eğilmek hiç de iyi bir taktik değildir!
-
16’sı resmi, birçok farklı harita seçeneği olan CS:GO, her harita için farklı taktikler gerektirir. Çünkü haritalardaki kısa yolları bilmek, düşmanın o an nerede olabileceğini kestirebilmek bu ölüm kalım savaşında sizi öne çıkaracaktır. Bu yüzden iyi bir CS:GO oyuncusu olmak isteyenlere bir başka tavsiyemiz de, boş oyunlar açıp tüm haritaları iyice gezerek öğrenmeleri. Örneğin, altta izleyeceğiniz taktik kaçımızın aklına gelirdi?
- 5 yanıt
-
1
-
İlk olarak Counter Strike – Global Offensive’de iyi oynamak için doğru ekipmana sahip olmanız gerekiyor. “Ekipmanınız kadar iyisiniz.” sözü bu durumda tam oturuyor. Diğer oyunların aksine Counter Strike, Call of Duty, Battlefield gibi FPS oyunlarında kullandığınız fare, kulaklık ve bilgisayarınızın performansı çok önemli. İlk olarak mouse kalitesinden başlayalım. Oyun faresi alırken farenin DPI (Dots Per Inch) değerine dikkat etmeniz gerekiyor. Bu özellik sizin vuruş keskinliğini arttıracaktır. DPI değeri arttıkça farenizin data gönderme hızı da artıyor, siz de datanın en hızlı şekilde aktarılmasını istiyorsunuz. Counter Strike için en iyi mouse, birçok kişi tarafından Razer DeathAdder diyebiliriz. Daha az bir bütçeniz var ise, Logitech G400 de iyi bir fare seçimidir. Bunun dışında yüksek ses kalitesine sahip bir kulaklık bulmanız gerekiyor. Bu sayede düşmanınızın ayak seslerinin nereden geldiğini daha rahat anlayabilirsiniz. FPS oyunlarında ciddi oynamak istiyorsanız kesinlikle surround system özelliğine sahip bir kulaklık almanız gerekiyor. Hoparlörler ne kadar kaliteli olursa olsun, müstakil bir eviniz ve sonsuz ses açma izniniz yoksa kulaklığın gücüne ulaşamaz. Kulaklık seçiminde önerimiz, Logitech’in G serisi kulaklıkları.